2011. június 7., kedd

Fejezet 6.

(Nikki szemszöge)
Egy napsütötte csütörtöki reggel ébredtem fel. (7:15) Ez a nap nagyon szerencsésnek ígérkezett, meglehet, hogy elmondják hogy kik jutnak be a Beauty Babe szépségversenyére. Átöltöztem az egyik kedvenc sulis ruhámba. hogy a naphátralévő részét boldogan tölthessem el. Ez után megcsináltam a frizurámat, majd kisminkeltem magamat. Elmentem a konyhába csinálni egy kis tejbegrízt, mert nagyon megéheztem rá. Evés után megmostam a fogamat, mentolos fogkrémmel...Játszottam egy kicsit Mauival, mert már nem nagyon bírt magával. Megnéztem kaptam-e malit, utána elindultam Bree-hez leadni Maust. Elindultam az iskola felé. Szerencsére Ashleyvel is találkoztam út közben, mint mindig. Együtt mentünk be a suliba, várva, hogy a fotózás eredményét megmondják. Mrs. Dee-vel volt óránk, szóval valószínűnek tartottuk. Még nem volt 8:45se szóval még egy kicsit várnunk kellett. 9-kor bejött a tanárnő a másik osztállyal együtt. Leült, és behívta a fotósokat is, hogy majd ők mondják el véleményüket a fényképekről. Elkezdte sorolni a neveket akik bejutottak.

-Daisy Miller. Nagyon jó lett a fotód. Gratulálok.  Jenifer Cluton... Skyler Monroe. GRATULÁLOK! A te képeid lett az egyik legjobbak.
Kinga Grondle. A TIEID nagyon aranyosak lettek... Ashley Wilson. A te képed lett szinte a legjobb. A legszebbnek is mondhatni... És az utolsó képek, Nikki Johansoné. A te képeidhez nagyon tudok gratulálni. Ez a legszezonálisabb címet nyerte el. A többieknek is gratulálok. ők 1 fotót 2$-ért vehetnek meg. A páros versenyre bárki mehet. Az is aki egyénit nem nyert. Sziasztok!

Megnéztem a képeimet. Nagyon tetszettek, jobban sikerültek, mint gondoltam volna. Ashley képei lehet, hogy még az enyéimnél is jobban sikerültek. Az is extrára tetszett nekem. Egy kis ízelítő a képekből:

       
KIRÁLYOK A FOTÓK!!!!!!!! <33 Majd kirakom a sajátom a falamra meg majd lehet kérek Ashtól másolatot az övéiből. ^^ Az óra ezzel el is telt. Ez után következett a Biosz óra. Ezt már nagyon vártam, mert a kedvenc dolgomról fogunk tanulni. Az állatokról. :)) Ezt az órát nagyon szeretem, szóval hamar el is telt ez az egész óra. A mostani nap 2. főpontjához értünk, a Témazárókhoz. Ebből kifolyólag magyar óra következett. Amikor elkezdődött mindenki nagyon izgult. Én csak egy kicsit, mert 1000X leellenőriztem amikor kész lettem vele.
A tanár elkezdte kiosztani a dolgozatokat. Lilly Rodrigers:4-es ... Alma Shally 4-es...
Nikki Johanson 5/ ... Ashley Wilson Csillagos 5-ös... Remélem örültök a jegyeteknek, mivel csak 2 fajta jegy született.
Amikor kicsengettek én rögtön elmentem haza, mert engem kértek meg, hogy ma csináljak a Beauty Babe-nek egy plakátot. Otthon megcsináltam, de már nem kellett visszamennem a suliba. Elmentem tehát Mausért. Hazahoztam, és leraktam az ágyra aludni. Nekem nem volt dolgom, szóval a nap hátralévő részében gépeztem, néztem a TV-t, Hallgattam a zenét, 1 órára kimentem gördeszkázni, és sétálni, persze Maui addigra már felébredt és velem jöhetett, így ketten mentünk el.  Amikor hazamentünk, a ház előtt várt Ashley. Csak azért jött, hogy oda adja a lemásolt képeket. Én még azért behívtam a házba, hogy most jobban gyakorolhassuk a közös produkciót. 3 órán át gyakoroltunk, és jókat szórakoztunk. Kicsit még beszélgettünk aztán Ash hazaindult. Én még megettem a maradék tejbegrízt, átöltöztem, és zene hallgatás közben elmentem Mauval aludni.

1 megjegyzés:

  1. Bocsi, hogy ez ilyen rövid, de holnap korán kelek, mert megyek 3 napos táborba!

    VálaszTörlés