2011. június 5., vasárnap

Fejezet 4.

(Skyler szemszöge)

Az én képeim sikerültek a legjobban. Sokkal jobban mint Nikkié vagy Ashleyé. Melody, te mit gondolsz?
-Hát az enyém is elég jól sikerült. De Nikki és Ashley képe szerintem rossz lett. Majd kiderül.
-Az enyémről mit gondolsz? (S)
-A tied nagyon jó lett. A páros versenyen ha beválasztanak indulunk együtt? (M)
-Hát még szép. Kivel mással indulnék ha nem veled?! (S)
-Nem tudom. :) Mindegy, szerintem tűzzünk innen a suliból.
-Oksi (S)

Elmentem Melodihoz, és ott néztük a neten, hogy hátha raktak fel valamit. Semmi.
-Én nem tudok holnap utánig várni!! ÁÁ! (S)
-Nyugi Skyler, te úgy is bejutsz! (M)
-Köszi a biztatást! (S)
-Nincs mit! Figyu, a suliban nem holnap írjuk a matek TZ-t??? (M)
-A francba! De holnap írjuk! Tanulni kéne rá!  :S
-Én tanultam is! Kikérdezzelek?? (M)
-Nem tanulok inkább rá! Akkor se ha rossz jegyet kapok, de most a versenyen töröm a fejem. (S)
-Amúgy Nikkiék írnak? (M)
-Kit érdekel Ashley és Nikki! (S)
-Szerintem én most megyek! Szia! (S)
-Szia! (Melody)

Egy kis időre mégis elővettem a matekot. Ezt értem!!! Nagyon könnyű. Sima ügy lesz! :,D A biztonság kedvéért írok egy kis puskát a körmömre. Ezt nem értem :OO Inkább a kezemre írom. Remélem nem bukom le :S

(Nikki szemszöge)

Amikor kimentünk a suliból rögtön elindultunk haza fele, azaz hozzánk, de út közben jutott  Ashleynek az eszébe, hogy haza kell mennie gyakorolni a magyar TZ-re. Ő még nem gyakorolt rá. Szegény :( Hazamentem Mauival. Így ketten is jól elszórakoztunk. Játszottam vele egy csomót, persze én is gyakoroltam egy kicsit a dolgozatra, de a kutyus folyamatosan játszani hívott. Mintha mondani akart volna valamit, vagy csak ilyen izgő, mozgó?? Minden esetre követtem. Mentem, mentem, és hirtelen megláttam egy papír cetlit. Los Angeles  06/25/77/998. Mi lehet ez? Lehet, hogy a kutya tulajdonosa? De, hol lehetett akkor? Á, biztos, hogy nem. Lehet, hogy csak egy eltűnt cetli. Ha a kutya tulajdonosa lenne már hívott volna, vagy ki tudja. Mindegy, majd   szerintem holnap felhívom. Vagy most? Rákeresek erre a számra interneten. Google-be beírtam a számot és egy csomó embert kiadott, mert mindenre rákeresett. -Megnézem a telefonkönyvben, hátha benne van, de könnyebb lenne felhívni a számot. Meg is csörgettem. Pár perces várás után fel is vette.

-Haló, itt  Nikki Johanson beszél.
-Nikki? Tényleg te vagy az? Nem hiszem el!! ;(
-Apa?! (Tudni illik Nikkinek a szülei pár évvel ezelőtt váratlanul eltűntek)
-Apa, te, te hova tűntél?? És anya hol van?
-Kicsim nyugodj meg. Nincs semmi bajunk. Tudod, el kellett mennünk mert...
-Amikor ide elköltöztem, és 2 hét után hívtalak titeket, egyikőtök sem vette fel!!
-Hagy mondjam végig!
-Apa, ezt nem lehet megérteni, eltűntetek egy csomó időn keresztül!!
-Nikki, elmentünk Kaliforniába és ott nem működött a telefon, ezért újat kellett venni!
-Ez nem indok arra, hogy 2 évig nem láttalak titeket! Miért nem szóltatok??
- Gondoltuk már nagy vagy, tudsz önállósulni, amúgy meg, odaadtuk Skylernek az üzenetet, hogy vigye el  neked!
-Annak a kétszínűnek??! Nem is továbbította!!
-Akkor meg a számom honnan van meg?? Nem tudom, a kutyusom Maui...
-Milyen kutya?? Honnan van?
-Megmentettem az utcán, mert nagyon beteg volt. Ott nem hagyhattam ezért hazahoztam.
-Értem. Mond csak tovább mi történt! Gondolkodjunk felnőtt fejjel.
-Szóval a kutyám egész nap játszani akart, vagy nem tudom és el hurcolt ide, és a számod volt a papíron.
-Milyen fajtájú? Maltipoo? Mond, hogy nem!!
-Öm.. De, miért? Nem tán a ti kutyátok volt??
-De. Világosabb szőrű kutya. Ugye?? Amikor még itt voltunk, akkor szökött tőlünk el. Még mindig élne?
-Igen világos színű. Ez nagyon különös. Na nekem mennem kell! Szia! És üdvözöld a helyemben anyát!
-Szia üzenem neki! :)

(Mr. Stewei Johanson szemszöge)

Ez nagyon furcsa volt nekem. A lányom hívott egy eltűnt számon. Szuper! Skylerben se bízom meg többé, hogy nem kézbesítette azt a nyamvadt levelet. Maui lenne az a kutya aki tőlünk elszökött? Nagyon fáradt vagyok már ehhez.

-Szivem, kivel beszéltél? Mert ahogy hallottam elég fontos lehetett. (Mrs Johanson)
-Az is volt. Nikki vel beszéltem, a lányunkkal. Ez elég fontos.
-Nikkivel? Az én drága Nikimmel? Mi van vele? Hogy van?
-Vele. Nagyon jól van, nem beszéltem vele sokat mert mennie kellett. (Mr. Stewei)
-Honnan tudta a számodat?
-Drágám, ez hosszú történet, majd holnap elmondom. Azzal kezdjük a napot.
-Jó :)

(Nikki szemszöge)
*Again (Újra)  :)

Nah ezt furcsállottam. Maui az anyáéké volt, és, és, hogy tudta megmutatni a számot? Ez örök rejtély lenne?
De legjobban az döbbentett le, hogy Skyler egy ilyen fontos üzenetet nem küldött tovább nekem. Igaz, hogy nem vagyunk puszi pajtások, de ilyet. Holnap majd kifaggatom. Remélem nyomós indoka lesz rá. Addig is felmentem neten skypera, hogy megnézzem kik vannak fent, mert még egy csomó időm volt. Fent volt Ashley is. Ő nem tanul?? Ja, ahogy ismerem, mindig interneten keresztül tanul, zene hallgatás és beszélgetés közben. Azt én nem tudom, hogy lehet így tanulni. Felhívtam, és elmeséltem neki az egész történetet. Ő is csak ámult az egészen.
-Figyelj, nem hiszem, hogy Skyler ennyire gonosz lenne vagy mégis??(Ashley)
-Nem tudom. Szerintem sem! Majd holnap mindennek utána nézünk. És majd még lehet beszélek anyuval.
-Jó. Na, figyu már megtanultam a magyart! :D Haladok! Nem mehetek át pizsama partizni hozzád??
-De ez nagyon jó ötlet! Akk hozzad a sulis könyveidet. (Nikki)
-Jó. Összepakolok. 10 perc és ott vagyok! (A)
-Oksika! Várlak! Szia!
Ashley kijelentkezett....

*10 perc múlva*

-Szia Nikki! De jó újra látni :D
-Téged is! Na gyere bulizni! :))
-Okés! Mindjárt megyek csak elmegyek a wc-re.
-Csak higénikusan xD

Fent beszélgettünk arról, hogyha bejutunk a versenyre, azaz a csapatosra, akkor mit csináljunk.
1. Gitározás  2.Táncolás  3.Énekelés  4.Gimnasztika  5. Egyéb
Végül arra jutottunk, hogy én Gitározok és énekelek Ashley meg Táncol és Gimnasztikázik. Ez egy jó ötlet volt Ash számáról, mert minden benne volt amit jól tudunk. A ruhát majd csütörtökön vagy pénteken kiválasztjuk. El is próbáltunk valamit, elég jó volt. Megfürödtünk, utána átöltöztünk a pizsamánkba majd még megpróbáltunk egy kicsit gyakorolni a közös számot.
Enyém ^^  Ashleyé


Ezek után még hallgattunk egy kis zenét. A Paramore legújabb számát. Címe: Monster. Szerintem ez a világ legjobb száma *-* Mauival is játszottunk egy kevéskét, még TV-t is néztünk. Ezek után álmosan az ágyba bújtunk. Maui kényelmetlenül érezte magát a földön, ezért ő is felugrott az ágyra. Én mégsem tudtam aludni. Apáék ügyén gondolkoztam egy csomó ideig, addig amíg el nem aludtam. ZzZzZz


 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése