2011. június 4., szombat

Fejezet 3.

(Nikki szemszöge)
Eljött a kedd, én már életvidáman keltem fel, vártam a fotózást, amikor észrevettem, hogy még csak 7 óra van.
-Mindegy lesz 3 órám készülni.
Meg kerestem Mauit, hogy ő is szép legyen a mai napon. Először megetettem, majd megmosdattam, utána kikeféltem a szőrét. Ezt mind bő fél óra alatt. Most én következtem. Először is átöltöztem, a rózsaszín ruhába, mert az volt talán a legszebb. Vittem magammal a másik 2 ruhát is azért tartaléknak, meg egyet az enyéim közül. Ez után következett a hajam. Egy kicsit összekócolódott, de egy kis fésüléssel meg lehet oldani. Ez után következett a sminkelés. Ez tegnap teljesen kiment a fejemből. Mindegy, majd útközben elmegyek valahova úgy is még csak 8:15 van.
-Ashley remélem fent van már, és nem fog elkésni. Ő igazából is egy álomszuszék. :)
-Megcsörgetem! Kicseng. *Csirr-Cserr*
-Szia Ash! Ugye nem keltettelek fel?
-Szia Nikki, nem dehogy is már 1 órája fent vagyok, nem bírtam később felkelni!
-Jó. Te elmész még a sminkeshez??
-Nikki,Nikki,Nikki én manikűrösnek tanulok :D
-Ja tényleg, ezt el is felejtettem.Mennyi idő, hogy összedobj egy kis egyszerű sminket?
-Hát nem tudom, tudod attól függ, hogy mennyire egyszerű. Gyere át hozzám és mingyárt megcsinálom! (A)
-Jó, már indulok is! Ugye nem baj, hogy viszem Mauit?
-Dehogy is! Örömmel látom! :))
-Nah indulok! Szia!
-Szia! Majd talizunk.

Elindultam Ashleyék felé. 5 perc alatt oda is értem.
-Remélem Ash, valami jó sminket össze tud dobni! :)
Bementem, és már egy egész szobányi sminkel várt engem. Ennyit még nem láttam soha sem.
-Szia Nikki, akkor milyen sminket szeretnél? (A)
-Hát, lila, rózsaszín, meg minden ilyesmi szín. (N)
-Olyan stílusú jó amilyen nekem van? (A)
-Persze! Az nagyon jó lesz! Körömlakk van?? (N)
-Hát még szép... Milyet szeretnél? Lehet minden féle. (A)
-Azt még eldöntöm, először a smink legyen kész! (N)
-Jó, el is kezdem. (A)

Ashley nagyon szép sminket csinált nekem. Ennél szebbet még nem láttam. A körmöm is nagyon szép lett. Remélem bejutunk a Beauty Babe szépségversenyre. Maui jól elvolt mert Ashnak volt egy nagyon aranyos plüss kutyája, és avval játszott.


Elindultunk a suli felé. Már szinte mindenki bent volt a suliban, várva a fotózást. Lehetett fényképészt is választani. összesen 3 volt. Kiválasztottunk Ashal + egyeztetni kellett időpontot. Én 10:50-ra vagyok kiírva, Ashley meg 11:00-re. Most lépett be az ajtón Skyler és Melody. Nagyon szép ruhában voltak  De a milyénknél nem szebben.


Melody + Skyler ruhája (De volt még egy pár náluk.)
A hajukkal meg alig csináltak valamit. Mindegy. Azért jól néztek ki. Ashal kimentünk még egy kis időre, hogy teljen az idő.
-Te hol fotóztatod magad? (A)
-Nem tudom még :/ Majd a kutyus eldönti. (N)
-Én szerintem levelek, virágok között vagy nem tudom. (A)
-Na, az egy jó ötlet! :)) (N)

Addig beszélgettünk, amíg el nem jött a fotózás. Bevittem Mauit és megbeszéltem a fotóssal, hogy kb. milyen fotót szeretnék. Összesen 10 fotót készített, és 2-t fognak kiválasztani, a legjobbakat. Ezeket majd megkapjuk az egyik órán. Most jött Ash. Asheyről nagyon, nagyon jó fotókat készített, nem is gondoltam, hogy ilyen jó fotó alkat ő. Szerintem neki lesz esélye a győzelemre. Ezek után még mindig ott kellett maradni az iskolába, mert a tanárok beszédet tartottak, hogy a verseny majd, hogy fog zajlani.

-Gyerekek, csütörtök, vagy pénteki napon fogjátok megtudni, hogy kik kerültek be az idei Beauty Babe szépségversenyére. Ez úgy fog zajlani, hogy valamelyik napon amikor bejöttök, és elkezdődik az első óra, akkor kiosztunk 4 fényképet azoknak akik bejutottak. A verseny vasárnap vagy hétfőn lesz, attól függően, hogy mikor kapjátok meg az eredményeket. Az egyéni győztes, megkapja a neki járó kupát, koronát, sőt még 500$ értékű ruha vásárlási utalványt kap, és tovább jut az országos döntőre. A 2. és 3. helyezett 100$
ruha vásárlási utalvány és 1-1 oklevél. A páros kategóriában, úgy mehettek, hogy  ugyan olyan ruhát viseltek, és be kell mutatni valamit. Itt a győztes páros 1 hétre elmehet egy Wellness hotelbe ebben a városban bármelyikbe + 200$ üti a markukat fejenként 100-100 ezekből ékszereket lehet venni. Itt nincs országos döntő! Ennyit a versenyekről. Ha valamit tudni szeretnétek még, akkor érdeklődjetek nálam. Kellemes további napot! Hazamehettek!

-Végre vége van :) (N)
-Elmehetek hozzátok Nikki?
-Hozzánk? (Nikki)
-Mármint hozzád és Maushoz. (A)
-Jah, persze! Csak elfelejtettem, hogy egy időre új tag van a családban! (N)

♥♥♥ ♥♥♥











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése