2011. június 2., csütörtök

Fejezet 1.

(Nikki szemszöge)

Mint minden hétfői napon most is teljesen fáradtan keltem fel. (8:00) Oda mentem a ruhás szekrényemhez és felvettem egy normál ruhát, megcsináltam a hajam és ki is sminkeltem magam...
 

Elindultam a suli felé és pont akkor összetalálkoztam barátnőmmel Ashley-vel. Együtt jött ő velem az iskolába, és közben arról beszélgettünk hogy mit veszünk fel a holnapi fotózásra... Amikor beértünk a suliba (8:45), pont amikor beléptünk, ott jött velünk szembe Skyler és agyatlan barátnője Melody, kacarászva. Nem tudtuk min nevetnek, de volt egy olyan sejtésünk, hogy a sulival kapcsolatos. Azon nevettek, hogy milyen rossz öltözéket választottunk magunknak, és hogy nincs egy normális ruhadarab amit felvehetnénk a holnapi fotózásra. De minket ez egyáltalán nem zavart, csak szép csendbe bementünk a tanterembe. Még az a szerencse, hogy ők külön osztályba járnak.


Első óránk osztályfőnöki volt, de hétfőnként első órában csak a sulinak a rádióját hallgatjuk a programokról.
Most éppen a fotózásról beszéltek: -A holnapi fotózás során kiderül, hogy a késői szépségversenyre kiket válogatnak be. A ruha bármilyen lehet, hozhatsz magaddal kiegészítőket is. Te döntöd el, hogy hol, és hogy milyen beállásban szeretnéd lefotóztatni magadat, de ez csak az iskola területén belül lehetséges. Holnap az iskola 10:00-kor kezdődik és nem lesznek órák megtartva tehát az egész nap a fotózással fog eltelni. Készenlétben gyere holnap..
*Cserrrr, Csörrr*

-De jó, huhúúúú végre valami jó a suliban ;). (Nikki)
- Nem gondolod, hogy Skyler is... (Ashley)
- Ne gondoljunk ilyenekre, de legalább megmérkőzhetek vele... (Nikki)

*Eközben*
(Skyler szemszöge)

-Ez az! Végre, legyőzhetem Nikkit! (Hahaha)  










    

1 megjegyzés: