2011. június 6., hétfő

Fejezet 5.

(Mr. Stewei Johanson szemszöge)

Nagyon hamar felkeltem, mert nem tudtam aludni. Jenifer (Mrs. Johanson) még aludt, ezért odamentem a számítógéphez üzenni egy levelet Nikkinek. Ezt írtam: Szia Nikim! Majd ha meglétod ezt az üzenetet hívjál fel engem. Ha nem érsz rá, akkor suli után. Muszáj beszélnünk ma. Köszi: Az Apukád. 
Mire leírtam a levelet az én drágalátos feleségem is felkelt. Még kómában volt egy darabig, szóval majd csak később meséltem el neki a történetet.Amikor elmondtam neki nagyon, nagyon meglepődött. Ő is elkezdett mindenen gondolkodni. Nem jutott semmi az eszébe. Mondtam neki, hogy a Skylerös ügyben Nikki fog majd vele beszélni. Nekem volt egy olyan ötletem, hogy visszautazunk egy kis időre, és ott így megpróbálunk mindent kideríteni. Jobb ötletünk úgy se lett volna.

(Nikki szemszöge)

Egy viharos szerdai napra ébredtünk. Azt se tudtuk, hogy így, hogy megyünk majd a suliba. Szerencsére még csak 6 óra volt, tehát volt idő az esőnek elállni. Ashsal átöltöztünk egy jó kis ruhába. Persze ugyanolyanba, csak a kabát volt más. :)  

 A ruhánk ^^ *-*

(A kabátot még nem vettük fel) Megcsináltuk még a hajunkat, sminkeltünk egy kicsit. Szépség ápoláson kívül még Mauival is játszottunk. Ezek után oda mentem a géphez egy kis időre. Megnéztem a mailomat, és láttam, hogy apa írt nekem. Azonnal fel is hívtam. Kicsengett.

-Haló, itt Mrs. Johanson beszél.
-Szia anya! Milyen rég nem beszéltem veled! Hogy vagy?
-Jól, de most inkább én kérdezem tőled.
-Elvagyok. Apa elmesélte, hogy tegnap mi történt? :))
.Igen, persze, hogy elmondta, ma az volt az első dolga.
-Légyszíves, adod apát? Írt neten, hogy szeretne velem beszélni.
-Adom is. Rögtön itt is lesz, csak éppen most készülődik a munkába.
-Szia kicsim! Hogy vagy? (Niki apja *N.A.)
-Elég jól. Ma írunk Magyarból TZ-t, ezért egy kicsit izgulok.
-Biztos jól fog sikerülni! :)  Skylerrel beszéltél már?
-Remélem. Nem még nem volt rá időm. Ott milyen az időjárás?
-Nagyon napos. Majd meg sülünk. Ott?
-Itt pont az ellentéte, mert szakad az eső. Sajnos! (Nikki)
-Mit is akartál mondani? Tudod e-mailban! (Nikki)
-Ja, azt, hogy lehet kimegyünk majd anyáddal ide hozzátok.
-Az nagyon jó lenne. Mégis mikor jönnétek?
-Vagy ezen a héten vagy még nem tudjuk. :S
-Az jó lenne mert pont ezen a héten szépségverseny lesz a suliban.
-Tényleg? Ezt még nem is mondtad, mindegy most sietek mert dolgom van! Pá!
-Szia! Majd kereslek valamikor! (Nikki)

Telefonálás után, gyakoroltunk még a közös számra. (Ha nem választanak be akkor is lehet bárhova fellépni ezzel. Egy kicsit változtattunk. Ashley jobban tud gitározni, én meg énekelni, ezért cseréltünk. Így szerintem biztos jobban fog sikerülni. :) Ezek után elindultunk az iskolába. Csak azt nem tudtam, hogy hova rakjam Mauit, mivel suliba nem vihettem, úgy döntöttem, hogy elviszem Bridgettéhez az unokatesómhoz. Úgy is szeretett volna egy kutyust. Meg régen is találkoztam vele. Nagyon örült a kutyuskának, főleg annak, hogy majd nála lesz, szinte minden hétköznap. Ezt követően elindultunk a suliba. Kifejezetten izgultunk a TZ miatt. Bementünk a suliba. Első óra volt magyar. Grrr..  Amikor megkaptuk a lapokat, nagy kő esett le a szívünkről, mert elég egyszerű volt. Egész órán lehetett írni, de mi már fél óra után leadtuk Ashleyvel. Addig csöndben kimentünk a tanteremből . Ez után következett a Biológia. Én emelt bioszra jártam, mivel állatorvosnak készülök. Mielőtt még elkezdődött volna az óra, a ,,trendi barnák" osztálya kiderült, hogy matek dolgozatot írtak, és szinte senkinek sem lett jó. Kint volt az egész csapat, szóval itt volt az ideje, hogy megkérdezzem a levélről. Oda is mentem hozzá. Azt válaszolta a kérdésemre, hogy ő neki semmilyen levelet nem adtak. Mindegy most inkább nem zargatom, biztos idegesíti a matek TZ. Hagytam, majd máskor megkérdezem tőle.

(Skyler szemszöge)

Amikor megírtuk a matek témazárót, végre nyugalom tört ki rajtam, de nem teljesen, mert nem sikerült valami jól. Nikki is még idegesített a levéllel :S A többi órát nem nagyon bírtam. Folyamatosan minden zaklatott. 1 óra körül elmentem ebédelni. Most kivételesen az iskolában ettem, mert Lasagne volt a kaja. Ebben azévben végre valami normális. Ebéd után Melodyval elmentem egy koncertre. Nagyon állat volt. Sajnos csak 3 órás volt. 16:45-ra vége is lett. Ezután hazamentem én is meg Melody is. Én otthon egy csomót interneteztem, hogy megnézzem, hátha raktak fel valamit a fotózásról. De semmit nem raktak. Már nagyon ideges voltam. Átöltöztem, megmosakodtam, ettem, utána TV nézés közben elaludtam, pedig még csak 7 óra volt.

(Nikki szemszöge)
*Ebéd után*  (Ugyan az)

Amikor megebédeltem a suliban, elmentem fagyizni, mert már teljesen kisütött a nap. 4 gömbös fagyit vettem Joghurtos, Kókuszos, Limettás, és vérnarancsos. Nagyon finom volt. Mauinak vettem egy tölcsért, hogy út közben megehesse. El is mentem Bridgethet, Mauiért. Egy kicsit beszélgettem Bree-vel, majd elmentem a kutyusommal együtt. Nagyon ízlett neki a tölcsér, de többet nem tudtam neki adni sajnos. Amikor hazaértünk,    Maus rögtön meghúzódott az ágyon mert már nagyon álmos volt. Én még egy kicsit gitároztam, hallgattam a zenét. Egy kicsit az udvarra is kimentem hintázni, mert hirtelen ahhoz támadt kedvem. Negyed órát hintáztam, zene hallgatás közben. Ezután a konyhába siettem enni egy kis vacsit mert hirtelen nagyon megéheztem lekváros kenyérre. Meg is mosakodtam, mert eléggé le voltam izzadva. A fontos tevékenységek után átöltöztem a pizsamámba, és a nappaliba rohantam, nézni a TV-t mert most kezdődött a kedvenc műsorom. Mire vége lett, nagyon elfáradtam, és elmentem aludni az ágyamba, Mauihoz.

 Nikki és Maui. *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése