2011. június 3., péntek

Fejezet 2.


(Nikki szemszöge)

A további órákon mindent tanultunk, csak nem azt ami érdekelt.  Amikor ebédelni mentünk, egy felettébb különös zajt hallottunk. Alig bírtuk kideríteni mi lehet az. Fél óra után észrevettünk egy beteg kiskutyát a nagy gödörben. Nagyon harsan ugatott. Szerencsére én állatorvosnak készültem, tehát félig meddig tudtam kezelni a problémát. Pár perc után már szinte az egész iskola itt gyülekezett. Mindenki szurkolt, hogy épségben legyen a kutyus. A kutyust ráfektettem egy kis plédre, és elkezdtem vacillálni. Megjött a ihlet, hogy mit is kéne tennem. Bevált! Nagyon megkönnyebbültem, hogy a kutya épségben érezhette magát, és hogy tudtam hasznosítani a szakmámat. Furcsa volt számomra, hogy a kutyulin nem volt nyakörv. Lehet, hogy kirakták, vagy ki tudja. Minden esetre kiraktam a kutyáról egy hirdetést hátha csak valakitől elszökött. Addig is magamnál tartottam az ebet. Ő egy maltipoo fajtájú kutya volt. Ezen a napon nagyon szerencsésnek éreztem magam, remélem a holnapi fotózáson is sok sikerem lesz, addig is a kutya volt a kabalám.



Arra gondoltam, hogy a holnapi fotózásra is elviszem Mauit (addig amíg nincs gazda így nevezem a kutyust)

Együtt mentem ruhát vásárolni a kicsi kutyussal és Ashley-vel is.. Bementünk a New Yorkerbe, meg egy csomó más boltba is. Végül választottam 3 ruhát, persze úgy hogy 3 szett.Gondoltam ezeket majd váltogatom,  többször átöltözöm a suliban, vagy majd a versenyen leszek valamelyikben. Ashley nem vett, mert ő neki volt már egy pompáns ruhadarabja otthon. A ruhák:



Ashley-vel még elmentünk a fodrászatba. Maui már nagyon mocorgott, ezért elmentünk egy kicsit játszani vele. Most mentünk a fodrászatba és megcsináltattuk a hajunkat. Szerintem mind a kettőnké nagyon jó lett :P
 Ashley Wilson      Nikki Johanson

Ezután még Ashley eljött hozzám hogy megbeszéljünk mindent. Sok-sok dologról beszéltünk, de már az idő későre járt.
-Nikki te viszed magaddal Mauit a holnapi fotózásra?? (Ashley)
-Hát még szép!! :)) (Nikki)
-Nah én megyek mert már nagyon fáradt vagyok, és mire hazaérek... (Ashley)
-Jóh. Szia! (Nikki)

Ezután elmentem csinálni egy kis ágyikót Mauinak. Nagyon tetszett neki. Ezután gépeztem még pár percet, átöltöztem pizsamába, és elmentem aludni.



(Skyler szemszöge)
*Ugyan ez*

Az órákat már nagyon meguntam.Amikor kicsengettek rögtön kimentem. Én is hallottam zajokat pont úgy mint mindenki, aztán, hogy mit talált Nikki, és hogy mit ügyeskedett engem az nem nagyon érdekel. Addig is elmentem a kedvenc ruhaboltomba venni magamnak jó ruhákat a fotózásra, nem mintha otthon nem lenne. -.-
Amikor már majdnem beértem az üzletbe, pont arra jött Melody, a ,,legjobb" barátnőm. Együtt mentünk be vásárolni, de bárcsak nem történt volna meg a találkozás, mert ez a csaj állandóan dumál.
-Jajj de cuki ez a ruci!! (Melody)
-Én ezt, megveszem!!! (Melody)
-Jajj, és ezt is, és ezt is, és ezt is! (Melody)
-Hagyd már abba légyszíves! Miért kell neked ennyi ruha?? (Én)
-Hát, apukám nem rég küldött 550$ és el szeretném költeni. (Melody)
-Jó. (Én)
Melody nagyon szép ruhákat vásárolt, de egyben drágákat is. Alig bírtam kikönyörögni, hogy adjon egy kis pénzt. Mindegy. A ruháinkon Nikki és Ashley biztos le fognak döbbenni.
-A hajunkat nem csináltatjuk meg?? (Melody)
-Én majd szerintem holnap. (Skyler)
-Jó. Na én megyek haza. Szia! (Melody)
-Okés. Én is megyek! (Skyler)

Elmentem Melodyhoz 1 órára.  Pletykáltunk egy kis időt, majd elmentem. Otthon átöltöztem, egy kicsi időt olvastam a könyvet, szétnéztem neten... Majd este lefeküdtem aludni.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése